الاسرة والطفل

عزيزتي المرأة.. كل يوم نصيحة

اعلان

كتبت / عزه السيد

عايزة أقولك على نصيحة مهمة جداً لو مشيتي عليها هتعيشي سعيدة ومبسوط.. بصي بقا

اهتمي بنفسك في الشتا على فكره مش لازم مكياج وعريان لا خالص انتى ممكن تلبسي جلابيه قطيفه او ترنج وسرحي شعرك وزبده كاكاو وكتر الف خيرك اوي مش تلاقي الواحده لبسه دفايه او ترنج شكلهم جميل ولابسه شراب جوزها ومدخلاه في البنطلون وواصل لركبتهااا لا هو لو يعرف انك هتبقي كده مكنش اداكي تجبيه هو مفكرك هتبقي شبه البت الي علي الكرتونه من ورااا هاتي شرابات صغيره مش لازم لكاليك غاليه ارفعي شعرك ممكن تلبسي طرحه واربطيها علي ودنك لو بردانه بس مش لازم قمطه ام سيد اللي مبوظه ام العلاقه بينك انتي والراجل دي وتلقيه ماشي جمبك ولو بص كده ولا كده تقوليليو بتبص ع ايه يا مرسسسسسي وتفضحي امه البسي وخليكي جميله ومش لازم تبقي اوفر كله في المعقول والشتا مش طويل كلها بإذن الله شهرين وخلاص بعد ما تخلصي الي وراكي اتشطفي او خدي شاور وسرحي شعرك وحطي كريم بشره في ايدك ووشك والبسي واقعديالناس الي بتقولي انا بعمل كل ده وجوزي مبيطلعش خالص وعلطول تحت مع اصحابه في القهوه وطبعا انتي بتتخنقي معاه لاااا خالص انتي يا حبيبتي حببيه في بيته واولاده خليه يرجع ملهوف عليكم يعني مثلا قوليلو اطلع اقولك حاجه اعملي سحلب زلابيه شاي بلبن كيكه اي حاجه هو الشتا بتاع اكل ووقوليلو اقعد معانا شويه مره خلي ابنك او بنتك هي اللي تقوله مره في مره نزل مره قعد مره بعدد كده والله هيتعود ع كده واستحملي ومن غير تكشيره وخناق وع راي المثل جوزك بيحبك عفيه
وجوزك على ما تعوديه استحملو رجالتكم شويه كله مضغوط ومخنوق ومفيش حاجه بتتحل بالمشاكل والخناق والله لو بتتحل بالمشاكل والخناق كانت البلاد قتلت بعضها من السلف والديون والقروض

الوسوم
اعلان

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.

إغلاق